


מהיכן לקוחות מילות השיר הידוע "יהי החודש הזה, כנבואת אבי חוזה", מה פירוש המילים ומי הוא "אבי חוזה"?



מדוע אנו אוכלים מצה לחוד, מרור לחוד ואח"כ כורכים יחד? ומה פירוש האמירה הנלווית, "זכר למקדש כהלל… בזמן שביהמ"ק היה קיים"?

מה המשמעות של "ראש השנה לאילנות"? מדוע נוהגים שמחה בט"ו בשבט, מדוע אוכלים בו פירות ומדוע יבשים?